Stuur een e-mail

15. Oefening Nek

15. Oefening Nek
08/05/2015 TEAM UNGO

Nek (trapezius)

Positie: liggend op de grond
Benodigdheden: 2x single ball, yogamat

Ga op je rug liggen en plaats de Single Balls op het punt waar je nek en schouders overgaan in je rug. Zet je voeten plat op de grond, leg je armen evenwijdig langs je lichaam en lift je heupen omhoog zodat het gewicht op de Single Balls wordt verplaatst.

Stap 1
Strek je armen omhoog uit naar het plafond, dan naar achter langs je oren. Beweeg je armen tegelijk of om en om. (5 à 10 herhalingen)

Stap 2
Strek je armen omhoog uit naar het plafond, dan naar achter langs je oren, strek ze uit naar de zijkant en vervolgens weer evenwijdig langs je lichaam richting je voeten. (5 à 10 herhalingen)

Wij geloven dat ontspanning van lichaam en geest ons helpt de juiste keuzes te maken in het leven. En dat je met simpele middelen grote resultaten kunt bereiken. Tijd voor ontspanning.

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.